2002 - Konzistence médi;
HULEC, Vladimír: Divadlo je pomeranč - 41. Šrámkův Písek, 23. -26. 5. 2002, AS 2002, č. 3, s. 29 - 34.
Praha, Konzistence médi, Natálie Deáková: O človeku, ktorý ďalekohľadá.
A smekám taky před ukázněností a precizností. Tou se vyznačovala pražská Konzistence médi a brněnské Studio Dům. Oba soubory nabídly vysoce stylizované divadlo. Pražané moderní stínové, Brněnští tradiční asijské. Ač obsahově i tematicky každé jiné, přístupem k divadlu jsou si oba soubory blízké. Jejich práce se pohybuje vlastně už v proporcích profesionality. Studio Dům svou inscenací textu Huberta Krejčího Princ Bhadra a princezna Vasantaséna dokázalo, že ne nadarmo je jakousi „přípravkou“ brněnské divadelní alternativy, a Konzistence médi Človekom, ktorý ďalekohľadá zase přesvědčila, že i na pražské DAMU studují občas umělci, a ne jen řemeslníci. Kdo trochu rozumí divadlu, musel obě inscenace vysoce ocenit - od herectví přes hudbu po precizní výtvarné zpracování. A kdo má duši, musel pocítit jejich snad až posvátnost. Možná pro někoho chladně, možná pro někoho až příliš neosobně zhmotňovala obě divadla danou chvíli v očistný tvar divadelního básnictví vznikající a daný právě onou „čistotou“, pokorou, precizností, ukázněností a ve všech směrech dotažeností divadelního přístupu. Ať už šlo o asijský humorný příběh, nebo o cestu temnými hlubinami snu a podvědomí.
Praha, Konzistence médi, Natálie Deáková: O človeku, ktorý ďalekohľadá.
A smekám taky před ukázněností a precizností. Tou se vyznačovala pražská Konzistence médi a brněnské Studio Dům. Oba soubory nabídly vysoce stylizované divadlo. Pražané moderní stínové, Brněnští tradiční asijské. Ač obsahově i tematicky každé jiné, přístupem k divadlu jsou si oba soubory blízké. Jejich práce se pohybuje vlastně už v proporcích profesionality. Studio Dům svou inscenací textu Huberta Krejčího Princ Bhadra a princezna Vasantaséna dokázalo, že ne nadarmo je jakousi „přípravkou“ brněnské divadelní alternativy, a Konzistence médi Človekom, ktorý ďalekohľadá zase přesvědčila, že i na pražské DAMU studují občas umělci, a ne jen řemeslníci. Kdo trochu rozumí divadlu, musel obě inscenace vysoce ocenit - od herectví přes hudbu po precizní výtvarné zpracování. A kdo má duši, musel pocítit jejich snad až posvátnost. Možná pro někoho chladně, možná pro někoho až příliš neosobně zhmotňovala obě divadla danou chvíli v očistný tvar divadelního básnictví vznikající a daný právě onou „čistotou“, pokorou, precizností, ukázněností a ve všech směrech dotažeností divadelního přístupu. Ať už šlo o asijský humorný příběh, nebo o cestu temnými hlubinami snu a podvědomí.
Pokud se s námi chcete o ně podělit, zašlete nám je prosím prostřednictvím následujícího formuláře. Formulář slouží pro zasílání faktografických informací pracovníkům databáze.
Prosíme, neposílejte vzkazy určené souborům či jednotlivým osobám, nebudou jim doručeny. Neposkytujeme jiné než zveřejněné kontaktní informace. Pokud chcete kontaktovat jednotlivé soubory či organizace, využijte prosím jejich webové stránky.