Ve svých 12 letech začala hrát divadlo v pražském/holešovickém souboru Doprapo.
2000 – 2003 člen odborné rady ARTAMA pro amatérské loutkářství
2004 člen odborné rady ARTAMA pro amatérské loutkářství
zaprodala jiné z Múz - divadlu. Věnuje se mu od dětství, je patnáct let principálkou Divadla Bořivoj, jezdí celý život po vlastech českých s různými divadelními soubory, představeními, a protože ji herectví a autorské divadlo malých jevištních forem učarovalo, vystudovala si už pro jistotu i dvě vysoké školy s tímto zaměřením.
V patnácti už studovala u profesora Ivana Vyskočila, herce a režiséra na tehdejší takzvané Lidové konzervatoři. Tam přičichla právě k autorskému divadlu a k různým dalším divadelním žánrům, mimo jiné i k pantomimě.
"Ta doba od patnácti do dvaceti let, ta byla úžasná. Potkávala jsem se se samými zajímavými lidmi kolem kumštu a z mého hlediska, z hlediska poznávání divadla a lidí kolem něj, to byla doba pro mě nejkvalitnější," vzpomíná Mirka na své divadelní začátky.Ve svých 12 letech začala hrát divadlo v pražském/holešovickém souboru Doprapo. 2000 – 2003 člen odborné rady ARTAMA pro amatérské loutkářství 2004 člen odborné rady ARTAMA pro amatérské loutkářství zaprodala jiné z Múz - divadlu. Věnuje se mu od dětství, je patnáct let principálkou Divadla Bořivoj, jezdí celý život po vlastech českých s různými divadelními soubory, představeními, a protože ji herectví a autorské divadlo malých jevištních forem učarovalo, vystudovala si už pro jistotu i dvě vysoké školy s tímto zaměřením. V patnácti už studovala u profesora Ivana Vyskočila, herce a režiséra na tehdejší takzvané Lidové konzervatoři. Tam přičichla právě k autorskému divadlu a k různým dalším divadelním žánrům, mimo jiné i k pantomimě. "Ta doba od patnácti do dvaceti let, ta byla úžasná. Potkávala jsem se se samými zajímavými lidmi kolem kumštu a z mého hlediska, z hlediska poznávání divadla a lidí kolem něj, to byla doba pro mě nejkvalitnější," vzpomíná Mirka na své divadelní začátky.