STROTZER, Milan: Divadelní žně Jizerské oblasti v Lomnici nad Popelkou 2012 - recenze Drůbeží nářez
Recenze vyňatá z článku Milana Strotzera Divadelní žně Jizerské oblasti v Lomnici nad Popelkou 2012, AS 2012, č. 2, s. 20.
Přehlídku zahájil soubor Nakafráno z Turnova s autorskou inscenací – kabaretem Drůbeží nářez, která je humorným a vtipným ponorem do každodenně žité reality navazování a udržování partnerských vztahů a výchovy dětí, vše nahlížené očima žen. Pět autorek a zároveň protagonistek pěti příběhů se uvedlo v prologu vizitkami ve verších a představou o ideálním muži, partnerovi pro život. O nadsázce nebylo pochyb a hned bylo jasné, kudy se bude představení ubírat. Začala Gábina Šťastná. Ve skeči Rande na slepo zaujala tím, jak důsledně držela svou figuru. Míša Kunetková překvapila svou autenticitou a hereckou pohotovostí ve skeči Než se naděje, zmizí naděje. Slibný začátek však vystřídalo nepříliš nápadité pokračování tonoucí ve snaze o pravděpodobnost s nezřetelnými aktšlusy. Podobný vývoj měl třetí skeč Jak se dělají děti, jehož protagonistkou byla Kateřina Doubravová. Vrcholem představení se stal další skeč nazvaný Tryskomyš, především díky excelentnímu hereckému podání Aleny Tomášové (cena). Následující skeč Žena Evžena zkušené Romany Zemenové ten předchozí nepřekonal, mj. pro handicap neúměrné délky. Závěrečná píseň nepomohla gradaci představení už vůbec. A tak sympatická inscenace neméně sympatického dámského autorského a hereckého kvintetu zůstala diváckému nářezu par excelence cosi dlužna. Přesto byl kolektiv souboru oceněn za autorský počin ve všech složkách inscenace Drůbeží nářez (cena).
Přehlídku zahájil soubor Nakafráno z Turnova s autorskou inscenací – kabaretem Drůbeží nářez, která je humorným a vtipným ponorem do každodenně žité reality navazování a udržování partnerských vztahů a výchovy dětí, vše nahlížené očima žen. Pět autorek a zároveň protagonistek pěti příběhů se uvedlo v prologu vizitkami ve verších a představou o ideálním muži, partnerovi pro život. O nadsázce nebylo pochyb a hned bylo jasné, kudy se bude představení ubírat. Začala Gábina Šťastná. Ve skeči Rande na slepo zaujala tím, jak důsledně držela svou figuru. Míša Kunetková překvapila svou autenticitou a hereckou pohotovostí ve skeči Než se naděje, zmizí naděje. Slibný začátek však vystřídalo nepříliš nápadité pokračování tonoucí ve snaze o pravděpodobnost s nezřetelnými aktšlusy. Podobný vývoj měl třetí skeč Jak se dělají děti, jehož protagonistkou byla Kateřina Doubravová. Vrcholem představení se stal další skeč nazvaný Tryskomyš, především díky excelentnímu hereckému podání Aleny Tomášové (cena). Následující skeč Žena Evžena zkušené Romany Zemenové ten předchozí nepřekonal, mj. pro handicap neúměrné délky. Závěrečná píseň nepomohla gradaci představení už vůbec. A tak sympatická inscenace neméně sympatického dámského autorského a hereckého kvintetu zůstala diváckému nářezu par excelence cosi dlužna. Přesto byl kolektiv souboru oceněn za autorský počin ve všech složkách inscenace Drůbeží nářez (cena).
Pokud se s námi chcete o ně podělit, zašlete nám je prosím prostřednictvím následujícího formuláře. Formulář slouží pro zasílání faktografických informací pracovníkům databáze.
Prosíme, neposílejte vzkazy určené souborům či jednotlivým osobám, nebudou jim doručeny. Neposkytujeme jiné než zveřejněné kontaktní informace. Pokud chcete kontaktovat jednotlivé soubory či organizace, využijte prosím jejich webové stránky.