Vladimír Hulec, Kam kráčíš, alternativo?, Amatérská scéna 2/2011 (http://www.amaterskascena.cz/cl-kde-jsi-alternativo-110728164746) - "Jejich Kdo chodí na Gotthaj rozvíjí poetiku miniaturních loutkových divadélek typu Buchet a loutek či DNO. Po svém a razantně, s příchutí Quentina Tarantina. Věřím, že právě oni budou největšími letošními objevy amatérských přehlídek toho experimentujícího, žánry a formy překračujícího divadelního zaměření."
Korespondence 11, Hrajeme si na Písečku, Korespondece 11 (http://korespondence.wordpress.com/2011/04/09/hrajeme-si-na-pisecku-den-prvni/) - "Děti byly z loutkové pohádky asi trochu zklamány. Nebyla to pohádka a nebyly tam loutky. Jen staré hnusné hračky, kterých mají doma určitě plnou skříň. Pilíř představení tvořilo vrstvení nápadů a asociací do základních obrysů pohádky K.J. Erbena o lapené smrti. Nechyběly překvapivé situace a skutečně božská pointa. Čert vem, že předměty v rukách herců neožívaly jako u profesionálních loutkářů, z představení sršela energie a tak to má být. Zkrátka slabá půlhodinka nejen řachandy s živou hudbou, ale i několika vskutku poetických chvil."
Jana Soprová, Jaká byla Mladá na Malé 2011, Amatérská scéna 2/2011 (http://www.amaterskascena.cz/cl-jaka-byla-mlada-na-male-2011-111008232258?_fid=4f08) - "Sympatickou ptákovinu Kdo chodí na Gotthaj? souboru Flajšplyš Praha charakterizovalo studentské blbnutí, v němž se nejrůznější textové, hlasové i pohybové hříčky a gagy svérázným způsobem dotýkaly ikon současného konzumního života a jeho hodnot."