Eliška Huber Malíková (rozená Huberová)
narozena 26. 8. 1985 v Karlových Varech
v civilu žena mnoha profesí – mimo jiné herečka Karlovarského městského divadla a Západočeského divadla v Chebu
V roce 1989 (ano, byly jí čtyři) vstoupila na prkna Karlovarského městského divadla (tehdy ještě Divadla Vítězslava Nezvala) v inscenaci Já jsem Rappaport, což asi předurčilo její dráhu divadelnice. Studovala pražskou Vyšší odbornou školu hereckou, ale kromě hostování v západočeských profesionálních divadlech (Karlovy Vary, Cheb) se věnuje od roku 2000, s malou mateřskou přestávkou, herecké práci v Divadelním studiu D3 Karlovy Vary. První rolí byla služka ve Feydeauově Nebožce panině matce, režírované Vlastimilem Ondráčkem, za niž získala zvláštní cenu na přehlídce jednoaktovek – a přestože jsou jí vlastní spíše dramatické role (nutno zmínit Pěnkavu v Přidalově Pěnkavě s Loutnou v letech 2006 a 2013 nebo Ilmuth ve Vieweghových a Gombárových Andělech všedního dne v roce 2014), ztvárnila uspokojivě i několik komických rolí (Anděla v Peškově Betlému, 2009-2019, nebo Catte v Goldoniho Treperendách, 2011). V roce 2020 západočeské ocenění Kolombína za dlouhodobou hereckou činnost v karlovarském Divadelním studiu D3.
Výběr z rolí:
G. Feydeau: Nebožka panina matka (režie Vlastimil Ondráček, 2000) – služka
Pohádka ze mlejna (scénář a režie Vlastimil Ondráček, 2000)
K. Tachovský: Mor (režie Anna Ratajská, 2002) – Emilie
I. Peřinová: Pohádky na draka (režie Petr Richter, 2003) – princezna
J. R. Pick: Smolaři (režie Anna Ratajská, 2004) – Irma
A. Přidal: Pěnkava s Loutnou (režie Anna Ratajská, 2006, 2013) – Pěnkava
P. Turrini: Nejbláznivější den (režie Anna Ratajská, 2008) – Zuzanka
V. Peška: Betlém aneb Komedie o narození Ježiška (režie Anna Ratajská, 2009) - Anděl
C. Goldoni: Treperendy (režie Anna Ratajská, 2011) – Catte
M. Viewegh, D. Gombár: Andělé všedního dne (režie Anna Ratajská, 2014) – Ilmuth
Y. Reza: Tři verze života (režie Anna Ratajská, 2019) – Soňa