Nedělní dopoledne patřilo Scéně mladých při DS Čelakovský Strakonice, která nastudovala komedii G. Feydeaua Dámský krejčí. Klasickou slavnou situační komedii, která v divadelní historii přežila nejeden experiment, a to už za autorova života (nastudována výhradně muži atp.). Strakoničtí dopředu avizovali pojetí ve stylu komedie dell´arte, což v divácích vzbudilo napjaté očekávání: půjde o typické lazzi (gagy), improvizace, kostýmy, postavy, stylizaci, které jsou právě pro komedii dell´arte typické? Ukázalo se však, že soubor se sice komedií dell´arte inspiroval, ale jen částečně a nikoli důsledně a komedie situační se stejně ve své podstatě prosadila. O improvizaci v pravém slova smyslu nemohla být ani řeč, přetrvalo jen snad několik aktualizací vzešlých ze zkoušek. Některé postavy byly ozvláštněny líčením a kostýmem (doktor, jeho žena, tchyně…), některé i posazením hlasu (služka, doktorova manželka), ale to vše bez patřičného opodstatnění, jelikož to samotná jevištní realizace nezdůvodnila a zůstalo jen u vnějšího efektu. A tak nejpřesvědčivějším dojmem působily postavy doktora (Míra Hadraba, jeden z nejzdařilejších hereckých výkonů celé přehlídky), tchyně (Renata Knetlová Kudějová) a Zuzany (Lenka Břicháčková), které byly vedeny „pouze“ v duchu klasické situační komedie. O rozpačité režii svědčí i to, že např. druhé jednání hry nebylo komedií dell´arte poznamenáno vůbec a přesto se publikum bavilo nejvíce. Celkově řečeno zůstal soubor kdesi mezi situační komedií a komedií dell´arte, paradoxem je, že by stačilo na několika místech ubrat v expresivní stylizaci postav a byli bychom svědky poměrně zdařilé situační komedie, která by nás v duchu feydauovské poetiky pobavila.