Rychecký, Saša: Dramatická výchova nejen pro školu. Inf. o vydání 2 dílů publikace. 2012
Dramatická výchova nejen pro školu
Autor: mis
BRNO: Středisko volného času Lužánky v Brně vydalo dvoudílnou publikaci ostravského výtvarníka, divadelníka, dlouholetého vedoucího ostravského divadelního souboru Dividlo a pedagoga dramatické výchovy Saši Rycheckého Dramatická výchova nejen pro školu.
Publikace je pomůckou pro všechny, kteří se zabývají divadlem a dramatickou výchovou.
První díl nazvaný Hry a cvičení je souborem četných her a cvičení členěných do jednotlivých kapitol podle jejich zacílení. Nalezneme zde hry na rozehřátí a uvolnění, seznamovací a poznávací cvičení, hry a cvičení na rozvíjení spolupráce, na pozornost, postřeh a soustředění, na upevňování zodpovědnosti a důvěry, na jednání v roli. Nechybí kapitoly empatických cvičení, her a cvičení na rozvíjení fantazie, tvořivosti a představivosti, cvičení hlasových a rytmických či zaměřených na týmovou spolupráci. Poslední kapitola obsahuje sociogramy, testy a psychologické hry.
Druhý díl nazvaný Výukové programy je rozdělen do čtyř okruhů. První obsahuje výukové programy zaměřené na osobnostní a sociální výchovu. Druhým okruhem jsou výukové programy zaměřené na rozvoj tvořivosti. Třetí okruh je věnován hře v roli. Poslední pak obsahuje výukové programy inspirované příběhy.
Místní kultura, článek vložil Milan Strotzer dne: 23. Červenec 2012 - 19:14
Autor: mis
BRNO: Středisko volného času Lužánky v Brně vydalo dvoudílnou publikaci ostravského výtvarníka, divadelníka, dlouholetého vedoucího ostravského divadelního souboru Dividlo a pedagoga dramatické výchovy Saši Rycheckého Dramatická výchova nejen pro školu.
Publikace je pomůckou pro všechny, kteří se zabývají divadlem a dramatickou výchovou.
První díl nazvaný Hry a cvičení je souborem četných her a cvičení členěných do jednotlivých kapitol podle jejich zacílení. Nalezneme zde hry na rozehřátí a uvolnění, seznamovací a poznávací cvičení, hry a cvičení na rozvíjení spolupráce, na pozornost, postřeh a soustředění, na upevňování zodpovědnosti a důvěry, na jednání v roli. Nechybí kapitoly empatických cvičení, her a cvičení na rozvíjení fantazie, tvořivosti a představivosti, cvičení hlasových a rytmických či zaměřených na týmovou spolupráci. Poslední kapitola obsahuje sociogramy, testy a psychologické hry.
Druhý díl nazvaný Výukové programy je rozdělen do čtyř okruhů. První obsahuje výukové programy zaměřené na osobnostní a sociální výchovu. Druhým okruhem jsou výukové programy zaměřené na rozvoj tvořivosti. Třetí okruh je věnován hře v roli. Poslední pak obsahuje výukové programy inspirované příběhy.
Místní kultura, článek vložil Milan Strotzer dne: 23. Červenec 2012 - 19:14
Pokud se s námi chcete o ně podělit, zašlete nám je prosím prostřednictvím následujícího formuláře. Formulář slouží pro zasílání faktografických informací pracovníkům databáze.
Prosíme, neposílejte vzkazy určené souborům či jednotlivým osobám, nebudou jim doručeny. Neposkytujeme jiné než zveřejněné kontaktní informace. Pokud chcete kontaktovat jednotlivé soubory či organizace, využijte prosím jejich webové stránky.